وب سایت شخصی سید سجاد اسبقی

مدیریت |بازاریابی | توسعه شهری || مشاوره | تحقیق | آموزش

رموز بازاریابی جهت موفقیت در کسب و کار

نویسنده: asbaghi تاریخ: یکشنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۶ موضوع : مشاوره | بدون دیدگاه

رموز بازاریابی جهت موفقیت در کسب و کار

فرقی نمی کند فروشگاه سخت افزاری داشته باشید یا رستورانی دریایی یا تولید کننده شیرینی خانگی هستید، در هرحال بازاریابی و فروش بخش بسیار مهم در کسب و کار شما می باشد.

بازاریابی یک محصول یا کسب و کار جدید تلاشی وقت گیر و پر هزینه می باشد، چیزی که امروز اغلب صاحبان کسب و کار به میزان کافی از آن در اختیار ندارند.

کسب و کارهای کوچک بطور کلی دارای منابع کافی جهت برون سپاری نیازهای بازاریابی خود به افراد حرفه ای و متخصص نیستند. با این وجود همواره مجموعه ای از روش های بازاریابی متنوع وجود دارد که می تواند به صاحبان کسب و کار در بدست آوردن اولین مشتری ها و چرخاندن چرخ کسب و کار آنها بدون صرف هزینه ای زیاد کمک کند.

 

  • بازاریابی مستقیم در کسب و کارهای کوچک

در بازاریابی مستقیم، بازخورد مستقیمی از مشتریان احتمالی به دست می‌آورید. این بازخورد می‌تواند هرچیزی باشد، یک خرید، پاسخی به کارت‌های دعوت به امتحان رایگان، یک تماس تلفنی یا وارد کردن اطلاعات موردنیازتان در وب‌سایت.

شما می‌توانید بازاریابی مستقیم برای کسب و کارهای کوچک را در اینترنت انجام دهید. در ضمن، می‌توانید این کار را از طریق رادیو، تلویزیون، تبلیغات مجلات و روزنامه‌ها، یا از طریق فرستادن کاغذهای تبلیغاتی از طریق پست جلو ببرید.

سرسخت بودن

سرسخت بودن برای یک کارآفرین موفق، یک امر عادی است، چرا که می داند بدون پشتکار و پایداری به جایی نخواهد رسید. در بحران های موجود در یک کسب و کار که باعث عقب نشینی بسیاری از افراد، در همان ابتدای شروع کار می شود، این دسته کارآفرینان همچنان به پایداری خود برای حل مشکل ادامه می دهند. حتما زمان و انرژی زیادی را صرف این کار می کنند، اما سرشار از غرور هستند و نمی خواهند کسی برایشان دل بسوزاند. آنها می دانند که هیچ چیز ارزشمندی به سادگی بدست نخواهد آمد و تمامی این چالش ها و سختی ها، یادآور موفقیتی هستند که تنها کسانی به آن می رسند که عقب نشینی نکنند.
۲- افزایش ایجاد مشتری بالقوه و تعامل با مشتریان فعلی از طریق بازاریابی ایمیلی

بر اساس نتایج از تحقیقات مختلفی که تاکنون به انجام رسیده است، موثرترین تاکتیک بازاریابی دیجیتال، تکنیکی که بالاترین نرخ بازگشت سرمایه را ایجاد کرده و برای اجرا شدن به کمترین تلاش و زحمت نیاز دارد، بازاریابی ایمیلی است. بنابراین می توانید یک روزنامه الکترونیکی را راه اندازی کنید که ارائه کننده اطلاعات به موقع در مورد کسب و کار خودتان، ترفیعات و تخفیف های ویژه باشد یا بازتابی از جنبه های مختلف داخلی شرکت شما را ارائه کند. این کار به شما اجازه می دهد تا اجتماعی از مشتریان را برای خود تشکیل دهید و کسب و کار و محصول خود را همواره در ذهن آنها نگاه دارید.

  • پیشنهادهای برتر منحصربه‌فرد به نظر می‌رسند

مشخصه یا مزیتی را که می‌خواهید با طرح فروش منحصربه‌فرد خودتان تبلیغ کنید، نباید حتما خاص محصول‌ شما باشد. ولی باید این‌طور به نظر برسد. اگر خیاط هستید و همه‌ی لباس‌هایی را که می‌دوزید، می‌شورید و اتو می‌کشید، شستن و اتوکشیدن را ویژگی منحصربه‌فرد خودتان بکنید. شاید خیاط‌های دیگر هم این‌ کارها را بکنند؛ ولی اگر در تبلیغات‌شان به آن اشاره نکنند، این کار منحصر به شما خواهد شد.

سید سجاد اسبقی – رموز بازاریابی جهت موفقیت در کسب و کار



برچسب ها : , , , , , , , , ,

شما هم دیدگاهی برای این مطلب ارسال کنید